Telefon: 724 859 409

Zajmujemy się generalnymi remontami silników samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, traktorów i maszyn rolniczych i budowlanych, autobusów oraz motocykli. Remontujemy najróżniejsze typy silników – od popularnych rzędówek, przez silniki w układzie V po boxery, zarówno w wariantach wolnossących, jak i turbodoładowanych lub wspomaganych kompresorem mechanicznym. Serwisujemy jednostki benzynowe, diesle oraz samochody wyposażone w instalacje gazowe. Wszelkie prace poprzedzamy wnikliwą diagnostyką komputerową.

Podczas remontu silnika przestrzegamy wszystkich norm producentów, które mówią o sposobie składania poszczególnych elementów, jak i momentach ich skręcania kluczem dynamometrycznym, który jest na bieżąco kalibrowany. Wymiany rozrządu dokonujemy przy użyciu specjalistycznych blokad. Posiadamy przyrząd do ustawienia GMP tłoka, co jest ważne w przypadku ustawiania rozrządu po kolizji. Zajmujemy się również przekładaniem sprawnych silników w miejsce uszkodzonych jednostek.

Mechanika pojazdowa obejmuje pełen zakres prac jakie możemy wykonać
w Twoim pojeździe:

remonty silników
naprawa automatycznych oraz manualnych skrzyń biegów
wymiana rozrządów, sprzęgieł
naprawa ogrzewania, wentylacji, ogrzewania postojowego
serwis klimatyzacji samochodowej
wulkanizacja oraz pompowanie kół azotem
wymiana czujników ciśnienia kół TPMS
montaż czujników parkowania
montaż haków holowniczych
konserwacja podwozia samochodowego
kompleksowe naprawy układów: napędowego, paliwowego, wydechowego, hamulcowego, kierowniczego oraz zawieszenia
zbieżność 3D
regeneracja belek skrętnych

Chip tuning

W większości zadbanych i wyremontowanych jednostek można podnieść moc. Tuning najbardziej efektywny jest w silnikach wspomaganych turbosprężarką, zarówno benzynowych, jak i dieslach. Podnoszenie mocy odbywa się poprzez chip tuning, czyli zmodyfikowanie oprogramowania komputera sterującego pracą silnika (ECU). Odpowiednio dobrane sterowanie dawkowaniem paliwa, zapłonem i ciśnieniem turbosprężarki może bezpiecznie podnieść moc nawet o 30%. W jednostkach wolnossących przyrost mocy zwykle nie przekracza 10%. Wartości te nie wpływają negatywnie na żywotność silnika, układu przeniesienia napędu i skrzyni biegów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!